Shop Mobile More Submit  Join Login

NemoX7 has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

Wrote this for a bit of fun. Been a while since I just wrote something for the sheer heck of it. Took a dark subject and gave it a light-twist. Though didn't help my friend's kitten was eyeing up my meal as I was typing this out a few minutes back. Greedy little bugger hahaha.
Add a Comment:
 
:iconwithabrokenwing:
Withabrokenwing Featured By Owner Sep 8, 2014  Hobbyist Writer
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Sep 9, 2014   Writer
Thanks! :rose:
Reply
:iconfalconess22:
falconess22 Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Writer
Awesomeness :iconzombieplz:
Reply
:iconbemari:
Bemari Featured By Owner Dec 22, 2012
Funny poem.
Reply
:icondawn181:
dawn181 Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Writer
This is so fun and cute! The imagery is wonderful and the flow is easy and natural. I love it so it much!
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Dec 22, 2012   Writer
Thanks. Been a while since someone called one of my poems 'cute'.
Reply
:icondawn181:
dawn181 Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Writer
You're welcome
Reply
:iconwegraman:
WegraMan Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Artist
You should make this into a music video!
Reply
:iconsillykelly:
SillyKelly Featured By Owner Dec 21, 2012
hahaha i like it! i also heard it as a song in my head :D i like it in all its simplicity, and it's also very fitting for today's supposed "end of the world" :p nice job on putting a new spin on zombies!

and wow lol, the person above could have at least offered some constructive criticism to perhaps help you improve? haha. but we all have opinions i suppose. haha take care!
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Dec 21, 2012   Writer
Thanks. Glad you got the simplicity of it. Which was my aim. Too many descriptive words and overblown imagery would have stagnated the poem somewhat. Strange that it could be a song, maybe I'm not just getting it hahaha.

Indeed, constructive criticism is more favourable than just saying you "hate" something. Opinions are all well good, but some opinions are best left to one's self at times.
Reply
:iconsillykelly:
SillyKelly Featured By Owner Dec 21, 2012
yeah, you're right, keeping it simple was the best way to go imo, and i think it worked well. :) but hahaha, i dunno why either, maybe it's the rhyme scheme? it makes it easy to sing along to!
Reply
:iconhummusman:
hummusman Featured By Owner Dec 21, 2012  Hobbyist Writer
Very clever! Zombies aren't exactly my cup of tea, but it seems like everyone is making light themes into dark ones, so I liked how you turned that around. You certainly got my attention!
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Dec 21, 2012   Writer
I've written a lot of dark stuff in the past (and will continue doing so), however, I felt I could easily implement something considered connected with horror and put a light-hearted slant on it. Though I'm quite capable of writing of different themes and topics. It's gets a little cliched when it's all about zombies chasing folk for their brains.
Reply
:iconknow-it-like-a-poet:
Know-It-Like-A-Poet Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
I absolutely hated this. It just had no appeal.
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Dec 21, 2012   Writer
Thanks for expressing your opinion. But I did write this for fun. So relax, read something else if it doesn't interest you. Don't really understand why you had to point out that you hated it when you had the equal opportunity to simply ignore this and move onto someone else's work. Plus how would you feel if someone told you they hated something that you wrote? Wouldn't you feel a little bit peeved?
Reply
:iconknow-it-like-a-poet:
Know-It-Like-A-Poet Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
oh im good. i just felt like having my expression be visible. instead of ignoring something sometimes it becomes a very curious thing to figure out what some people really think. But i recognize that my comment could be considered unnecessary. I personally love it when people hate on my art and writing.
Reply
:iconunusedemotion:
unusedEmotion Featured By Owner Dec 21, 2012  Student Writer
I could see this as a song. I am subconsciously listening to this in my head as a song.
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Dec 21, 2012   Writer
I'm good like that. I've got quite a few poems I could do as songs. I've even written a few songs with verses and choruses and the like.
Reply
:iconunusedemotion:
unusedEmotion Featured By Owner Dec 21, 2012  Student Writer
:D Indeed, indeed
Reply
:iconezzielynn:
EzzieLynn Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
Zombie nom nom
XD Awesome!
Reply
:iconnemox7:
NemoX7 Featured By Owner Dec 21, 2012   Writer
Haha thanks XD
Reply
:iconezzielynn:
EzzieLynn Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
No prob!
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconnemox7: More from NemoX7


Featured in Collections

Devious Literature by Michel-le-fou

Literature by CoRkY97

Poetry by Frostbyter


More from DeviantArt



Details

Submitted on
December 21, 2012
File Size
706 bytes
Thumb

Stats

Views
682
Favourites
43 (who?)
Comments
23

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×